۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۷۰۶۶۱
در طرح نشاط معنوی صورت می‌گیرد؛

آموزش مباحث دینی و عقیدتی با روش های نوین | اعلام برنامه‌های عزای امام ششم

مسؤول فرهنگی اوقاف تهران آموزش مباحث دینی و عقیدتی به تمام‌اقشار جامعه به روش نوین را مهمترین اصل در طرح نشاط معنوی دانست.
لوگو طرح نشاط معنوی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نوح الله نقوی معاون فرهنگی اوقاف جنوب شرق تهران در مورد طرح نشاط معنوی که از چند روز آینده در امامزادگان استان تهران آغاز می شود، گفت: با فرا رسیدن فصل تابستان و اجرای برنامه نشاط معنوی در بقاع متبرکه تحت عملکرد اداره اوقاف و امورخیریه شرق و جنوب تهران،ثبت نام نوجوانان و جوانان در مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه که در بافت شهر قرار دادند آغاز و با استقبال خوبی روبرو شده است .

وی افزود: امامزاده های مجری طرح به شرح شامل امامزاده یحیی و محمد واقع در خیابان ۱۵ خرداد نرسیده به چهارراه سیروس، امامزاده روح اله واقع در میدان امام خمینی پشت ساخنمان مخابرات ابتدای باب همایون، امامزاده سیدناصرالدین واقع در خیابان خیام است.

وی افزود:مهمترین موضوع در این طرح آموزش مباحث دینی و عقیدتی با روش های جدید است؛ به ویژه برای کودکان و نوجوانان. کلاس های ورزشی قرآنی و درسی محور کار ما در طرح نشاط معنوی است. همچنین اردوهای سیاحتی و زیارتی در حاشیه این طرح قرار دارد.

نقوی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مراسم های ویژه شب شهادت امام جعفرصادق پرداخت و افزود: با توجه به نزدیک بودن شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق (ع) برنامه های مذهبی امامزادگان تحت عملکرد اداره اوقاف و امورخیریه شرق و جنوب به شرح زیر است:

امامزاده سید اسماعیل واقع در خیابان امام خمینی نرسیده به چهارراه مولوی ظهر روز شهادت برنامه سخنرانی و مداحی همراه با اطعام عزاداران .امامزاده روح الله واقع در میدان امام خمینی ابتدای باب همایون سه مجلس عزاداری در شب شهادت، روز شهادت و شام شهادت امام ششم. امامزاده سید ناصرالدین سه مجلس عزاداری در شب شهادت، ظهر روز شهادت و شام شهادت امام جعفر صادق(ع). امامزاده زید بازار ظهر روز شهادت مجلس عزاداری همراه با اطعام عزاداران./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات